Püüü Edepsizler sizi

2013-07-22 22:10:00

             Dün gnctrkcll nin 5. açık hava sinema festivaline gittim bi arkadaşımla. Kız kankam. Gittik oturduk işte. Etrafıma bakıyorum elalemler sevgilisini alıp gelmiş. Çirkin kızların yanında taş gibi erkekler görünce daha bi hüzünleniyorum bi sinirleniyorum.  Böyle onlardan uzakta duralım diye biraz arkalara oturduk. Millet sevgilisiyle geliyo ben kankamla. İşe bak ya. Gittik böyle saçma saçma kostümler giydik fotoğraf çekindik, sonra ben tutturdum security le foto çekilcem (security lere karşı bı zaafım varda.). Gittik çekildik işte. Anaaam adam kocaman bişi. Abartmıyorum 200 kilodan fazladır. Adamın bi kolu benim kadar. Neyse ordan çıktık yemek yedik falan filan. Önümüze de bi çif oturdu. Dedim inşallah insan gibi davranırlar. Neyse başladık kankamla gelen geçenin kıyafetlerini yorumlamaya. -"Bu kötü, ıyy tipe bak sen ne giyersen giy düzelmez bu tip, püüü.. ne piçim giyinmiş edepsiz seni, ay canım iyi güzel giymişsin totonun üstünde şortu ama neyine güvenerek giydin? bizdeki de göz dimi yani!"  gibi yorumlarda bulunduk. O önümüze oturan çiftte sanki bize inat olsun diye kahkaha atmalar, öpüşmeler falan. Ay dellendim bende. Arkadaşımla konuşuyo gibi onlara laf attım; " yahu ramazan ramazan böyle cıvık cıvık hareketler ayıp olmuyomu yani günah be günah ALLAHSIZLARRRR!"  Yok anacım anlamıyolar. Devam ediyolar yiyişmeye. Hava karardı  gece saat 12, bunlar sabah başladı o saate kadar. Gittim popcorn aldım. Başladım bunlar öpüşürken onlara atmaya. Ehehe :D Bir sinirlendi bunlar. Eee hep onlar mı eğlencekti canım :D

56
0
0
Yorum Yaz